Fitness Scandinavia Blog

Arhiva: Ianuarie 2012 (14 postari)

NUMARUL MAGIC

Marti, 31 Ianuarie 2012 / Postat de Fitness Scandinavia in: Antrenament

Care este numarul magic?

De foarte multe ori am fost intrebat de catre clienti sau pur si simplu practicanti ai fitnessului: cate repetari trebuie sa fac?

Exista intr-adevar un numar magic de repetari care iti va oferi garantat rezultatele dorite? Raspunsul este.....NU!

Regret sa va dezamagesc dar nu exista un interval de repetari bun si altul de care trebuie sa va feriti cu desavarsire. Reteta succesului sta undeva la mijloc.
Citeste continuarea

SUPRAPONDERABILITATEA - UN PERICOL PENTRU SANATATE

Luni, 30 Ianuarie 2012 / Postat de Fitness Scandinavia in: Cum slabim sanatos?

Supraponderabilitatea - un pericol pentru sanatate

Termenul de supraponderal este folosit in mod comun pentru a defini o persoana al carei corp contine mai multa grasime decat este necesar pentru functionarea normala a organismului. Excesul de grasime si implicit excesul de kilograme este o caracteristica specifica multor persoane, devenind chiar o problema de interes national, numarul supraponderalilor fiind de peste 64% din populatia adulta in Statele Unite ale Americii.
Citeste continuarea

ANTRENAMENTUL MULTIPLANAR

Luni, 30 Ianuarie 2012 / Postat de Fitness Scandinavia in: Antrenament

De ce antrenamentul multiplanar?

Inca de la inceputul erei moderne al pregatirii fizice, programele de antrenament dezvoltate au avut o abordare pe diferite parti ale corpului si pe marile grupe musculare. Antrenament pentru spate, piept, brate, picioare etc. Aceasta abordare a fost una usor de inteles si usor de pus in practica avand rezultate foarte bune in special cand vine vorba despre programele de bodybuilding.

Totusi aceasta abordare strategica are pretul ei ! Care ar fi acela ?
Citeste continuarea

CUM NE AFECTEAZA SPORTUL VIATA SEXUALA?

Joi, 26 Ianuarie 2012 / Postat de Fitness Scandinavia in: Sex&Fitness

De ce si cum ne afecteaza sportul activitatea sexuala?

Flori, ciocolata si weekend-uri romantice! Va vine sa credeti ca o sedinta la sala de fitness de circa  trei ori pe saptamana poate fi exact ceea ce ne trebuie ca sa ne imbunatatim viata sexuala?
Este evident ca prin exercitiul fizic ne imbunatatim  forta musculara si nivelul de tonifiere, rezistenta, compozitia corporala si functiile cardiovasculare, ceea ce duce la intensificarea functiilor sexuale. Atentie insa, sa nu exageram, deoarece prea mult efort poate sa duca la scaderea nivelului de testosteron, ceea ce duce la diminuarea apetitului sexual!
Citeste continuarea

ALIMENTE CARE TE FAC SI MAI SEXY

Joi, 26 Ianuarie 2012 / Postat de Fitness Scandinavia in: Stil de viata sanatos

Alimente sexy!

Noi cercetari au demonstrat ca ceea ce mananci in fiecare zi are un efect mult mai puternic asupra corpului decat au crezut specialistii pana acum.

Stim ca daca mancam sanatos ne simtim mai bine, nu ne mai imbolnavim si scapam de kilogramele in plus care se incapataneaza sa nu ne paraseasca coapsele. Dar, recent, oamenii de stiinta si-au concentrat eforturile pentru a afla ce alimente pot imbunatatii felul in care arati si au decoperit niste lucruri tare interesante si utile. "Numeroase cercetari au aratat faptul ca anumiti nutrienti te fac mai atragatoare si ca efectele sunt vizibile in doar cateva zile", sustine dermatologul Nicholas Pericone, autor al Forever Young. Asa ca am adunat cele mai tari tips-uri de la cei mai buni, pentru a pune cap la cap lista cu cele mai eficace alimente..sexy. Pentru fiecare problema cu care te confrunti, specialistii au identificat hrana-medicament cu efecte rapide si durabile.
Citeste continuarea

ATENTIE LA ZUMBA FITNESS!

Sambata, 21 Ianuarie 2012 / Postat de Fitness Scandinavia in: Concepte fitness

Sub “coaja” de dans și distracție se ascunde un program extrem de solicitant și eficient!

De mai bine de doi ani în sălile de aerobic din România crește ca un bulgare programul Zumba Fitness®, un concept nou, aflat în dezvoltare la noi, însă un adevărat fenomen social în alte țări și mai ales în Statele Unite. Nu este o modă pasageră, o fiță trecătoare, ci un program extrem de eficient, gândit și manageriat de profesioniști în domeniul sportului, având în spate o infrastructură umană, logistică și educațională cum puține programe sportive au avut sau vor avea în viitor. Este probabil programul de dans-fitness cel mai cunoscut din lume, fiind prezent în peste 120.000 de locații din mai bine de 125 de țări.
Citeste continuarea

DEPENDENTA DE SPORT - O PROBLEMA CARE NU TREBUIE IGNORATA

Joi, 19 Ianuarie 2012 / Postat de Fitness Scandinavia in: Stil de viata sanatos

De ce supraantrenare?

Sunt un om care își face cu pasiune meseria, care la propriu trăiește pentru a face sport, și pentru a-i ajuta și pe alții ca prin sport să ajungă să aibă corpul, condiția fizică și sănătatea pe care și-o doresc. Dar niciodată nu am dat eu măsura antrenamentului unei persoane, ci corpul său și rezistența sa la efort. Studii recente arată că privarea unui sportiv de activitate fizică, are aceleași efecte asupra sa ca privarea unui narcoman de droguri. Unele persoane suferă de o formă subtilă de tulburare alimentară, care rezultă din modul compulsiv în care aceștia fac sport. Aceste persoane tind să se supună la antrenamente istovitoare din dorința de a slăbi sau de a ajunge la forma fizică visată. Scuza acestora față de ei înșiși, este cel mai adesea faptul că un atlet nu poate niciodată să aibă antrenamente prea intense sau prea lungi, când vine vorba de sportul practicat. Durerea sau disconfortul extrem resimțit în timpul antrenamentului, nu vor opri aceste persoane de la a face sport. Majoritatea dintre aceștia ajung la a se supraantrena. Supraantrenarea intervine şi în cazul antrenamentelor care ţin mai mult de o oră şi jumătate.
Citeste continuarea

GYMSTICK: O METODA REVOLUTIONARA IN LUMEA FITNESS-ULUI

Miercuri, 18 Ianuarie 2012 / Postat de Fitness Scandinavia in: Accesorii fitness

Ce este Gymstick-ul?

Gymstick-ul este conceput si realizat in Finlanda. S-a plecat de la ideea elaborarii unui singur mijloc de antrenament, combinand bara cu benzile elastice.

Gymstick, intr-adevar poate reprezenta un mijloc de antrenament eficient acasa, la birou, la sala, in grup sau singuri. Utilizarea corecta permite stimularea tuturor grupelor de muschi si poate fi folosit in cadrul antrenamentelor cardiovasculare, de tonifiere, mobilitate si flexibilitate, dar si atunci cand vrem sa pierdem din greutate
Citeste continuarea

TIPS-URI PENTRU CONTROLUL APETITULUI

Luni, 16 Ianuarie 2012 / Postat de Fitness Scandinavia in: Cum slabim sanatos?

Nu exceselor!

Dacă aţi citit cel puţin două dintre articolele mele ştiţi deja că nu sunt adeptul exceselor, de niciun fel. Am spus cu hotărâre NU tuturor persoanelor cu care am lucrat, când vine vorba de diete extreme sau programe de antrenament care te lasă fără suflare şi energie pentru a duce la capăt ziua. Singura soluţie în care cred eu este un stil de viaţă aşa cum ar trebui, care are la pachet o alimentaţie sănătoasă formată din 3 mese principale şi 2 gustări pe zi, şi un program regulat de sport. Chiar şi în aceste condiţii, când vine vorba de slăbire vin la pachet şi tentaţiile culinare de tot felul la care ar fi bine nici să nu te uiţi şi o senzaţie de foame aproape permanentă. Părerea mea? Se poate slăbi şi fără foame, dacă este în dotare puţină automotivaţie şi disciplină. Cum anume?
Citeste continuarea

TOT CE TREBUIE SA STII DESPRE ANTRENAMENTUL CARDIOVASCULAR

Vineri, 13 Ianuarie 2012 / Postat de Fitness Scandinavia in: Cum slabim sanatos?

Antrenamentul cardiovascular

Principiul central pe care trebuie să îl respecţi pentru a scădea în greutate şi a arde grăsimea în exces este să consumi mai multe calorii decât mănânci, într-o zi. Poţi realiza acest lucru prin antrenament şi alimentaţie sănătoasă. . Cel mai des folosit tip de antrenament, atunci când obiectivul este slăbirea, este antrenamentul cardiovascular cunoscut şi ca antrenament aerobic sau cardio. Sunt considerate antrenamente cardio, antrenamentele care folosesc grupe mari de muşchi, la o intensitate medie pe o durată îndelungată, folosind mişcări repetitive. Cele mai cunoscute activităţi cardio sunt joggingul, cycling-ul, înotul şi folosirea bicicletei eliptice.
Citeste continuarea

SINDROMUL `METABOLISMULUI LENES` PREVENIRE SI TRATARE

Luni, 09 Ianuarie 2012 / Postat de Fitness Scandinavia in: Nutritie

De ce metabolism lenes?

Iată poate cea mai discutată temă din domeniul nutriţiei şi fitness-ului. De-a lungul carierei mele am asistat la mari succese care au avut la bază înţelegerea mecanismelor pe baza cărora funcţionează metabolismul, şi de asemenea la eşecuri răsunătoare în cazul persoanelor care s-au hotărât să ignore informaţiile ştiinţifice despre funcţionarea metabolismului şi să se ghideze în atingerea obiectivelor doar pe propriile opinii şi pofte. S-a scris mult pe această temă, iar opiniile sunt foarte diferite. Concluzia la care am ajuns eu după 12 ani de activitate în domeniu şi mii de persoane consiliate - nu-i dracul chiar atât de negru şi cu răbdare şi consecvenţă poţi avea rezultate la care nici nu ţi-ai dat voie să visezi. Vrei sa afli mai multe?

Citeste continuarea

SIMPLU TRUC DE CRESTERE A MASEI MUSCULARE

Duminica, 08 Ianuarie 2012 / Postat de Fitness Scandinavia in: Nutritie



De ce sa crestem masa musculara?

Hipertrofia musculara a fost mereu scopul oricarui barbat care a intrat intr-o sala de fitness. Fie ca iti place sa recunosti sau nu, sunt convins ca visezi la cativa centimetri in plus la nivelul bratelor sau un piept mai proeminent.
In cele ce urmeaza iti voi prezenta un truc foarte simplu ce te va ajuta sa acumulezi masa musculara foarte rapid.
Citeste continuarea

CELE MAI POPULARE MITURI IN FITNESS

Vineri, 06 Ianuarie 2012 / Postat de Fitness Scandinavia in: Antrenament


Sursele miturilor

Cu toţii încercăm să ne informăm prima dată, despre orice subiect ar fi vorba, prin intermediul prietenilor sau grupului de la birou cu care ieşim în pauza de ţigară. Acest lucru nu e tocmai recomandat când vine vorba de corpul tău. Chiar şi sfaturile unei persoane bine intenţionate îţi pot face rău sau te pot face să stagnezi în atingerea obiectivelor tale de fitness. Aşadar astăzi discutăm despre cele mai întâlnite mituri în materie de nutriţie şi fitness şi cum stau lucrurile de fapt.

Citeste continuarea