Fitness Scandinavia Blog

Arhiva: Mai 2012 (11 postari)

MOTIVAŢIA ŞI SPORTUL

Joi, 24 Mai 2012 / Postat de Fitness Scandinavia in: Stil de viata sanatos

Cu siguranţă motivaţia este o componentă esenţială a motorului care ne urneşte din loc chiar şi atunci când mergem la sală. V-aţi întrebat uneori ce anume vă motivează sau nu să faceţi sport?


Haideţi să străbatem puţin împreună urcuşurile şi coborâşurile cu care ne întâlnim adesea atunci când avem de ales între a face sport şi a face cu totul altceva.
Citeste continuarea

MODELARE CORPORALA EFICIENTA: TONIFIERE SI ARDEREA GRASIMILOR

Marti, 22 Mai 2012 / Postat de Fitness Scandinavia in: Stil de viata sanatos

Motto : “Yesterday’s food, today’s exercise, which  builds tomorrow’s body.  

MOVE FORWARD...!!!!STARTING,..TODAY..!!!

In primul rand, un corp frumos este un corp tanar, suplu, fara grasimi excedentare, cu o musculatura optim dezvoltata si intretinuta zilnic prin activitate fizica.Cand spun“corp tanar” nu ma refer la “tanar” din punct de vedere cronologic ci, biologic. Varsta biologica o putem influenta direct prin cunoastere, concretizata prin autodisciplina si multa munca, starea de sanatate jucand un rol primordial.
Citeste continuarea

ALIMENTATIA GRAVIDEI

Vineri, 11 Mai 2012 / Postat de Fitness Scandinavia in: Stil de viata sanatos

Cand esti gravida, a manca pentru doi nu inseamna de 2 ori mai mult cantitativ, ci de 2 ori mai bine calitativ.

1. CARBOHIDRATII- aportul de glucide este esential pentru a hrani creierul fatului dar si ca suport energetic pentru mama, astfel incat proteinele, atat de necesare cresterii embrionului, pot fi economisite, nu folosite drept sursa de energie. Alegeti glucidele lente (cereale integrale, legume, verdeturi, fructe) deoarece sunt bogate in fibre, vitamine si minerale si nu ingrasa.
Citeste continuarea

FREESTYLER - PROFESSIONAL FAT BURNER

Luni, 07 Mai 2012 / Postat de Fitness Scandinavia in: Concepte fitness

Ce este Freestyler si ce aduce nou acest concept?

Este vorba despre un nou accesoriu de fitness care s-a nascut din necesitatea de a imbunatati calitatea stilului de viata si de fitness. Acesta poate fi folosit atat individual, acasa, cat si in cadrul unor activitati de grup. Se aseamana cu o placa de surf care are un sistem de elastice pentru efectuarea unor exercitii dinamice si functionale.

FREESTYLER permite diferite tipuri de antrenamente cu cresterea nivelului de intensitate, dinamism si complexitate.
Citeste continuarea

SAFE CARDIO

Vineri, 04 Mai 2012 / Postat de Fitness Scandinavia in: Antrenament

Aproape toată lumea știe că hidratarea este un proces fundamental pentru o bună funcționare a organismului și orice persoană care ține la sănătate trebuie să își asigure un consum zilnic de circa 2l de lichid nealcoolic, necarbogazos, de preferință apă plată.

Ignorarea acestor reguli și consumul de apă în exces într-un interval foarte scurt de timp, suprapus peste un proces haotic de respirație, poate cauza crampe abdominale, dureri biliare, stare de vomă sau eructații – accentuate în cazul consumului de băuturi carbogazoase.
Citeste continuarea

PLEDOARIE PENTRU O FILOZOFIE DE VIATA

Joi, 03 Mai 2012 / Postat de Fitness Scandinavia in: Stil de viata sanatos

Sportul ...frumusetea formelor, arta miscarii, modelarea caracterului

Lumea sportului cuprinde sportul de performanta, sportul pentru toti (sportul de timp liber), sportul pentru persoane cu nevoi speciale, impunand o stransa relationare  intre natura, cultura, individualitate, cautand perfectionarea continua a posibilitatilor morfo-functionale si psihice, creand confort spiritual, cu efect sanogen, stabilind relatii cu mediul si de integrare sociala.
Citeste continuarea

CROSSFIT

Joi, 03 Mai 2012 / Postat de Fitness Scandinavia in: Concepte fitness

Te intrebi ce exercitii si ce programe noi sa mai încerci? Îti propun o noua provocare: CrossFit.

Mai intai trebuie sa stii ca nu este un program usor. Este pur si simplu un program hard-core. Combinatia de exercitii luate din programul de antrenament al unui halterofil, gimnast, atlet si alte cateva tipuri de exercitii care nu pot fi incadrate in nicio categorie cum ar fi urcatul pe sfoara sau trasul cauciucului, combinate si lucrate in sistem circuit la intensitate maxima fac din acest program o provocare pentru oricine.

Vrei sa treci la un nou nivel al rezistentei tale fizice sau vrei sa-ti modifici compozitia corporala intr-un mod agresiv si dramatic? Crezi ca ai rezistenta si forta? Incearca acest program prin care te vei testa si vedea rezultate mai repede decat credeai ca le poti avea.
Citeste continuarea