Fitness Scandinavia Blog

Categorie: Jurnal PT(9 postari)

DESPRE BRANDING CU FLORIN CUJBA

Joi, 09 Februarie 2017 / Postat de Fitness Scandinavia in: Jurnal PT

Salutare dragi colegi. Multi dintre voi deja specialisti cu ceva experienta in spate, altii la inceput de drum insa cu siguranta cand auziti de cuvantul Branding totul incepe sa fie invaluit de necunoscute.
Brand-ul tau te face diferit fata de ceilalti competitori. Cum te exprimi in cuvinte si cum arata fraza ta unica (USP) face parte din imaginea ta.
In acest articol o sa expun 5 pasi pentru ca tu sa incepi! Aceste 5 puncte stau la baza brand-ului meu personal dar pot fi folosite cu usurinta si de catre voi.
Citeste continuarea

Interviu in exclusivitate cu Carmen Sorban (CarmenFit)

Luni, 06 Februarie 2017 / Postat de Fitness Scandinavia in: Jurnal PT

Buna, Carmen!

1. As vrea sa incepem cu a-mi povesti cate ceva despre tine, legat de stilul tau viata. Ai avut intotdeauna un stil de viata activ? De cat timp esti pasionata de sport si de sanatate, in general? Cand ai decis sa devii antrenor de fitness? A existat un motiv anume?
Stiu si ca ai absolvit cursurile de Antrenor Fitness si cursul de Tehnician Nutritionist din cadrul Scolii Fitness Scandinavia, spune-mi, te rog, cam ce ti-au adus nou in viata ta de profesionist in lumea sportului. Banuiesc ca nu e vorba numai despre obtinerea unor simple acreditari...

Sunt pasionata de sport de mica.  Am practicat tenis de camp pana la varsta de 17 ani. In urma cu 10 ani m-am apucat de fitness. Pe vremea aceea nu exista niciun curs acreditat in Romania, asa ca am inceput sa fac cursuri online si in strainatate, pentru mine, pentru ca pur si simplu acest domeniu ma fascina! Apoi am descoperit Fitness Scandinavia, am urmat cursul de antrenor personal si cel de tehnician nutritionist, iar dupa aceea am participat la aproape toate workshop-urile care s-au tinut. Toate acestea m-au conturat ca antrenor personal!
Citeste continuarea

Ai fost intrebat „De ce sa lucrez cu un antrenor personal?” – Raspunde cu beneficiile pe care le poti oferi in calitate de Personal Trainer!

Marti, 17 Ianuarie 2017 / Postat de Fitness Scandinavia in: Jurnal PT

Ca scoala de fitness, primim adeseori intrebari din partea cursantilor nostri. Unele dintre acestea sunt legate argumentele pe care le pot da atunci cand primesc intrebarea „De ce sa lucrez cu un antrenor personal?” In sens larg, exista nenumarate motive pentru care o persoana are nevoie de un antrenor personal pentru a-si atinge obiectivele de fitness. Pentru ca incercam sa oferim cursantilor nostri cele mai importante informatii legate de profesia de antrenor personal, in materialul de fata vom enumera o serie de argumente pe care le poti invoca atunci cand primesti intrebarea „De ce sa lucrez cu un antrenor personal?”:
Citeste continuarea

5 lucruri pe care NU trebuie sa le faci in calitate de antrenor personal

Joi, 12 Ianuarie 2017 / Postat de Fitness Scandinavia in: Jurnal PT

Cand vorbim despre personal training, trebuie sa fii convins ca lucrurile nu sunt negociabile, fiind vorba despre o arie a sanatatii. Ca personal trainer trebuie sa te asiguri ca faci tot posibilul sa imbunatatesti starea de sanatate a clientilor tai, evitand accidentarile. Pentru a-ti indeplini obiectivele si a deveni un antrenor personal de succes, ti-am pregatit o lista cu 5 lucruri pe care nu trebuie sa le faci in calitate de antrenor personal:
Citeste continuarea

ACTIVITATEA ESECULUI - MOTIVUL EVITARII SALII DE FITNESS

Luni, 28 Octombrie 2013 / Postat de Fitness Scandinavia in: Jurnal PT

Pusi in situatia alegerii de a pasi intr-o sala de fitness, care ar fi decizia? Care sunt motivele pentru care revii in sala de forta sau o eviti ca pe o paria?
Daca ar fi sa reconsideri schimbarile aduse in viata ta de o simpla decizie precum investitia unui numar de 5-6 ore pe saptamana in propria persoana, ar modifica dorinta de a merge la sala?
Acest articol iti va fi de folos!
Citeste continuarea

DICTIONAR DE PT - partea a II-a

Miercuri, 31 Octombrie 2012 / Postat de Fitness Scandinavia in: Jurnal PT

Voi continua Dictionarul de PT cu alt exercitiu de baza: Flotarile
Multi dintre noi nu le putem face sau le consideram nefolositoare. Iata cateva sfaturi despre cum putem face corect si la ce ajuta flotarile.

Flotarile fac parte din categoria exercitiilor calistenice executate din culcat frontal, prin ridicarea si coborarea corpului cu ajutorul bratelor.
Citeste continuarea

DICTIONAR DE PT

Marti, 21 August 2012 / Postat de Fitness Scandinavia in: Jurnal PT

Genuflexiuni

Incep acest "Dictionar de PT" prin a explica in detaliu anumite exercitii pe care le facem in sala poate in fiecare zi sau poate mai rar. Exercitii de care am auzit, le-am vazut, le-am facut in scoala generala, in liceu sau in facultate. Le facem si acum in mod natural si inconstient cateodata in activitatea noastra zilnica. Dar in momentul in care uitam sa le mai facem apar probleme de sanatate si ajungem la sala. Corpul nostru insa nu a uitat, el are memorie. Isi aduce aminte si incepem sa facem din nou exercitii in mod constient, exercitiile de altadata. Dar le facem bine? La ce folosesc? Sunt simple sau complicate? Toate acestea le vom afla pe parcurs.

Mai intai voi incepe cu ceva de baza: Genuflexiuni
Inainte de explica exercitiul in sine, sa vorbim putin de musculatura coapselor (anatomic), muschii implicati aproape 70%-80% in biomecanica exercitiului.
Citeste continuarea

BODYBUILDING VS FUNCTIONAL TRAINING

Duminica, 25 Martie 2012 / Postat de Fitness Scandinavia in: Jurnal PT

Care este diferenta dintre BodyBuilding si Funtional Training?

Bodybuilding-ul este prin definitie un timp de antrenament care urmareste sa aiba ca si rezultate o vizibila modificare corporala ce implica cresterea in volum a muschilor (hipertrofia musculara). In competitiile de bodybuilding (Culturism), participantii sunt notati in functie de gradul de modelare adusa corpului sau si nu dupa felul in care se fac exercitiile sau se antreneaza.

Functional Training este aproape opusul culturismului. Avand ca baza de pornire recuperarea medicala si fizioterapia, acest tip de antrenament are in compozitie seturi de exercitii care sa ajute in cresterea in fortei, rezistentei, vitezei, lucrand muschii principali solicitati in actiuniile de zi cu zi.
Citeste continuarea