Salutare dragi colegi. Multi dintre voi deja specialisti cu ceva experienta in spate, altii la inceput de drum insa cu siguranta cand auziti de cuvantul Branding totul incepe sa fie invaluit de necunoscute.
Brand-ul tau te face diferit fata de ceilalti competitori. Cum te exprimi in cuvinte si cum arata fraza ta unica (USP) face parte din imaginea ta.
In acest articol o sa expun 5 pasi pentru ca tu sa incepi! Aceste 5 puncte stau la baza brand-ului meu personal dar pot fi folosite cu usurinta si de catre voi:

1.    Cine sunt eu?
2.    Ce fac eu si ce rezultate livrez?
3.    Cand si unde?
4.    De ce fac acest lucru?
5.    Cum voi duce la capat ceea ce mi-am propus?

Sa le analizam mai de aproape

1.    Cine sunt eu? Numele meu esteā€¦..si vreau sa fiu identificat ca persoana si nu o companie (asta daca nu vreti sa aveti o companie). Voi folosi fotografii cu mine pe website deoarece eu sunt imaginea acestui brand.

2.    Ce fac eu si ce rezultate livrez? Sloganul trebuie sa indice subtil ceea ce faceti. Testimonialele de pe site trebuie sa fie in concordanta cu ceea ce faci. Oricand ai oportunitatea lasa clientii sa vorbeasca despre tine si ceea ce faci tu. Este foarte important ca ceea ce se aude despre tine sa fie si ceea ce faci cu adevarat deoarece doar asa vei sti ca faci ceea ce ti-ai propus.

3.    Cand? Cand sunt disponibil? Este important ca potentialul client sa stie disponibilitatea ta. Unde? Unde te gaseste, in ce zona a orasului, la ce locatie?

4.    De ce faci acest lucru? A spune si a impartasi face parte din strategia ta. Este forma ta de a te face auzit. Trebuie ca oamenii sa inteleaga viziunea si misiunea ta. Asta te va face diferit. Ce problema rezolva serviciul tau?

5.    Cum voi duce la capat ceea ce mi-am propus? Brand-ul tau este de fapt o afacere. Este o formula ce trebuie sa aduca rezultate finale. Nu exista calea cea mai simpla, nu exista afacere fara momente grele si cateodata aceste momente nu au solutii. In viata putem pierde aproape totul insa experienta nu o poate lua nimeni. A avea o viziune clara este poate cel mai important lucru deoarece te va ajuta sa livrezi experienta unica clientilor. Se spune ca nimeni nu face mai bine lucrurile decat tine daca viziunea ta asupra aceea ce faci este clara.

In speranta ca aceste randuri pot fi un punct de plecare eu va urez mult succes in cariera. Nu uitati ca avem o singura viata si aceasta trebuie traita din plin!

Florin Cujba - Master Trainer Fitness Scandinavia
www.florincujba.ro