Fitness Scandinavia Blog

Ce alimente sa mananci pentru un somn mai profund și odihnitor?

Vineri, 19 Aprilie 2019 / Postat de Fitness Scandinavia in: Nutritie

Un somn odihnitor este extrem de important pentru sanatatea noastra. Acesta poate reduce riscul dezvoltarii anumitor boli cronice, iti mentine creierul si sistemul digestiv sanatos si iti imbunatateste sistemul imunitar. Recomandarea generala este sa atingem cam 7-9 ore de somn fara intreruperi in fiecare noapte, cu precizarea ca nu putem recupera orele de somn pierdute in weekend sau in zile mai libere.
Citeste continuarea

Care sunt cele mai recomandate exercitii pentru cresterea bicepsului?

Luni, 15 Aprilie 2019 / Postat de Fitness Scandinavia in: Concepte fitness

Am observat ca in ultima perioada ne-am orientat continutul foarte mult inspre zona de wellness si am uitat faptul ca ne intereseaza sa oferim informatii si pentru cei care isi doresc sa devina antrenori personali sau instructori de fitness. Desi materialele din cadrul cursurilor sunt arhisuficiente si abordabile de catre orice persoana, nu strica sa avem cu totii o baza informationala.  Prin urmare, vom crea o serie de materiale dedicate exercitiilor fizice si sportului in general.

Citeste continuarea

Cat de importanta este respiratia corecta pentru combaterea stresului si sanatate?

Vineri, 12 Aprilie 2019 / Postat de Fitness Scandinavia in: Stil de viata sanatos

Nu mai incape indoiala ca stresul reprezinta una dintre cauzele cele mai comune pentru o mare parte a bolilor actuale. Una dintre metodele cele mai simple de a scapa de stres este respiratia corecta. Partea trista este ca foarte putini dintre noi mai stim sa practicam respiratia in mod corect, pentru a beneficia din plin de efectele sale pozitive. Astazi aflam impreuna care sunt 6 dintre cele mai bune exercitii pentru relaxare.
Citeste continuarea

8 idei gresite despre alimentatie de care trebuie sa uiti!

Luni, 08 Aprilie 2019 / Postat de Fitness Scandinavia in: Stil de viata sanatos

In ziua de astazi nici nu mai stim sa separam informatia  reala, din surse irefutabile, de una falsa, in spatele careia poate se afla si niste interese ale vreunei corporatii. Cu toate acestea, dupa mult research si participat la cursuri de nutritie, am reusit sa observ ca in ultimii ani s-au cristalizat cateva idei despre ce ne ajuta cu adevarat sa fim sanatosi si sa slabim. S-ar putea sa va surprinda, insa multe dintre ideile vehiculate de multi ani, idei in care cu totii am crezut la un moment dat ca pareau sa aiba sens, nu sunt altceva decat niste mituri fara vreo baza stintifica.
Citeste continuarea

Este micul dejun cea mai importanta masa a zilei?

Vineri, 05 Aprilie 2019 / Postat de Fitness Scandinavia in: Stil de viata sanatos

Recent am discutat despre postul intermitent (link catre articol) si despre cum teoria meselor mici si dese a decazut la rangul de simplu mit. Astazi as vrea sa mai dezbatem o teorie populara, care pare a deveni si ea invechita: importanta micului dejun. Este oare atat de important sa mancam dimineata sau nu ne aduce niciun beneficiu pentru sanatate si slabire?
Citeste continuarea

Ce este postul intermitent? Este sanatos sa mananc o data pe zi?

Marti, 02 Aprilie 2019 / Postat de Fitness Scandinavia in: Nutritie

In cadrul cursului de Tehnician Nutritionist, in mod firesc,am discutat despre principalele diete care sunt vehiculate pe mai toate canalele, punand in balanta beneficiile si riscurile, avantajele si dezavantajele. Un „format” de plan alimentar pe care nu prea l-am abordat insa, a fost postul intermitent, acea „dieta” care da peste cap o parte esentiala a ceea ce noi credem ca este lege pentru slabire si viata sanatoasa: mancatul mai multor mese pe parcursul zilei. Stim cu totii ce inseamna sa tinem post, insa Intermittent fasting ne spune ca de fapt beneficiile cele mai mari pentru organism vin atunci cand ne alimentam numai intr-o fereastra de ore sau, practic, facand pauze mari de la o masa la alta. Dar sa discutam mai amanuntit despre cat de sanatos este sa ne alimentam conform acestor principii: principiile postului intermitent.
Citeste continuarea