Fitness Scandinavia Blog

Cele mai bune ceaiuri pentru slabit

Luni, 21 August 2017 / Postat de Fitness Scandinavia in: Cum slabim sanatos?

Desi sunt o mare promotoare a rabdarii si alegerilor alimentare sanatoase, nu pot spune ca nu caut uneori si diverse trucuri pentru slabire, iar daca acestea sunt si naturale si nu prezinta riscuri, atunci I'm all in! Asa am decis sa vorbim astazi despre ceaiurile care ne ajuta la arderea grasimilor. Vorbim, dar nu ne entuziasmam prea mult pentru ca nimic nu poate combate efectele alimentatiei cu calorii in exces.
Proprietatile benefice ale ceaiurilor sunt cunoscute inca din cele mai vechi timpuri, fiind recomandate in foarte multe diete, dar in special pentru ameliorarea sau chiar tratarea mai multor afectiuni. Ceaiurile nu numai ca ajuta la mentinerea nivelului de zahar si de colesterol din sange, dar pot reduce si balonarile, ofera senzatia de satietate, controleaza nivelul hormonilor din organism, reduce sansele de incidenta a infarctului si se spune ca poate chiar preveni anumite forme de cancer.
Pe langa toate aceste beneficii asupra sanatatii, conform site-ului mindbodygreen.com, sunt foarte multe ceaiuri care stimuleaza arderea grasimilor in organism, insa, asa cum am precizat deja, minuni nu va face niciun ceai atunci cand mancam prea mult!
Citeste continuarea

Care sunt cauzele, simptomele si remediile naturale pentru anemie?

Joi, 17 August 2017 / Postat de Fitness Scandinavia in: Stil de viata sanatos

Oboseala nejustificata? Stare de letargie? Probleme cu somnul? Acestea sunt numai o parte dintre simptomele uneia dintre cele mai intalnite afectiuni ale zilele noastre: anemia. Astazi va voi prezenta cele mai comune cauze si semne ale carentei de fier, dar si cum putem combate aceasta problema care in unele cazuri nici macar nu este determinata deficienta de fier.
Ce este si care sunt cauzele anemiei?
Anemia reprezinta o disfunctie cu care se confrunta persoane de toate varstele, fiind considerata o problema a timpurilor noastre, observata peste tot in lume.
Asa cum am precizat si anterior, anemia este de mai multe feluri, in functie de cauza care duce la aceasta. Prin anemie ar trebui sa intelegem un deficit de oxigenare a tesuturilor, iar oxigenarea acestora se realizeaza numai prin intermediul globulelor rosii din sange, singurele celule care au capacitatea de a transporta oxigenul din plamani la tesuturi.
Citeste continuarea

Exercitii fizice care iti pot reduce crampele menstruale

Joi, 10 August 2017 / Postat de Fitness Scandinavia in: Stil de viata sanatos

Perioada delicata a lunii vine de multe ori insotita si de disconfortul crampelor menstruale. Daca esti insa o femeie activa, pasionata de sport, la fel ca noi, probabil ca ultimul lucru la care ai vrea sa renunti sunt exercitiile fizice, cele care iti ofera o stare de bine atat a corpului, cat si psihica. Sa vedem ce variante de sport sunt cele mai potrivite pentru combaterea crampelor menstruale.
Exercitii care combat durerile menstruale
Desi poate ca sportul nu este chiar primul lucru la care ne gandim atunci cand resimtim disconfort menstrual, studiile au aratat ca anumite forme de miscare pot reduce din simptomele sindromului premenstrual si din crampele menstruale asociate perioadei urmatoare.
Citeste continuarea

Diferente, asemanari si congruente intre antrenamentul functional si cel high intensity

Marti, 08 August 2017 / Postat de Fitness Scandinavia in: Antrenament

In trecut am tratat atat subiectul antrenamentului functional, cat si antrenaentul HIIT. Ambele forme de sport sunt foarte in trend de cativa ani si pe buna dreptate. Astazi vedem impreuna care sunt punctele in care cele doua tipuri de antrenament difera si se aseamana. La final ar trebui sa puteti decide care va atrage mai mult, asta daca nu va deschidem mintea catre ambele.
Ce este un antrenament HIIT?
HIIT, sau High Intensity Interval Training, este o tehnica de antrenament cardio si consta in alternarea intervalelor de antrenament de intensitate redusa si controlata, cu cele de intensitate crescuta (de ex alergarea pana la atingerea a 90% din nivelul maxim posibil al pulsului inimii).
Perioadele de antrenament de intensitate mare sunt foarte eficiente pentru arderea grasimilor, iar combinate cu cele de intensitate redusa permit recuperarea organismului.
Este vorba de un principiu diferit fata de antrenamentele cardio obisnuite, unde efortul este dozat constant la o intensitate medie sau chiar scazuta (alergat pe banda, bicicleta eliptica sau stationara etc), pe o perioada mai lunga de timp.
Citeste continuarea

Cum ne ajuta clasele tip body mind in viata de zi cu zi

Joi, 03 August 2017 / Postat de Fitness Scandinavia in: Stil de viata sanatos

Intr-o lume in care stresul fizic, mental si spiritual ne acapareaza existenta si ne indeparteaza din ce in ce mai mult de esenta existentiala este recomandat sa incercam sa redobandim armonia ancestrala intre fizic si psihic! Sportul este esential in ecuatia unei vieti implinite, insa clasele de tip body & mind vin in completarea programelor noastre de activitate fizica si de dezvoltarea cerebrala si emotionala.
Desi poate parea un obiectiv secundar, cunosterea de sine, autocunoasterea este critica in viata dar chiar si in momentul in care incepem sa facem sport. Este indicat sa incercati o clasa tinuta de un instructor certificat insa un model de astfel de “clasa” poate constitui chiar si momentul in care alegeti sa faceti niste exercitii acasa sau iesiti la o plimbare relaxanta in parc. Gandeste-te ce ti-ar oferi cea mai mare satisfactie, asculta-ti vocea interioara pentru ca despre asta este vorba.
Citeste continuarea

De ce ar trebui sa continuam sa facem miscare la pensie/ Beneficiile unui stil de viata sanatos la varste inaintate

Joi, 13 Iulie 2017 / Postat de Fitness Scandinavia in: Stil de viata sanatos

Persoanele in varsta si activitatea fizica, doua notiuni pe care nu prea le vedem intr-o formula fericita. Majoritatea varstnicilor isi motiveaza sedentarismul cu dorinta de relaxare dupa o “viata de munca”, insa din pacate neglijenta poate avea consecinte negative profunde sau cel putin ii va priva de efectele benefice pe care le poate avea sportul la orice varsta.
Sedentarismul la batranete – cauza multor probleme de sanatate
Lipsa de efort fizic presupune o incetinire a arderilor metabolice, acumularea de grasimi care maresc greutatea corporala pana la starea de obezitate si pot chiar scurta speranta de viata cu aproximativ 7-10 ani.
Citeste continuarea