A -7-a Conventie Internationala de Fitness din Romania - 22-23 Aprilie 2017

COUNT-DOWN pana la inceputul conventiei

Lucian Burche

Romania

Lucian Burche a imbratisat lumea sportului de la varsta de 10 ani, devenind Scrimer.  Profesor de scrima la Clubul Sportiv Scolar Steaua de la 22 de ani, a obtinut  rezultate de prim rang la concursuri nationale si internationale cu zeci de medalii castigate cu grupele de copii si juniori. La 25 de ani, cariera de antrenor de scrima a virat in mod firesc si spre fitness la clubul prestigiosului antrenor Radu Teodorescu. Ulterior s-a specializat pe Indoor Cycling, bodART, deepWORK, Pilates, TRX.

Lucian Stefan Burche are 34 de ani si este extrem de motivat sa ghideze oamenii spre practicarea sportului. Trecerea de la scrima la fitness, de la antrenarea copiilor la lucrul cu adultii i-a demonstrat ca sportul face o diferenta uriasa indiferent de varsta sau talent: increderea pe care elevii sai o capata in fortele proprii, devenind mult mai constienti de propriul corp, de propria alimentatie si in general de tot ceea ce inseamana un stil de viata corect si sanatos, faptul ca de cele mai multe ori ei incep sa participe la concursuri si dezvolta dorinta de a practica si sporturi outdoor. Toate acestea il motiveaza pe Lucian sa impinga mai mult limitele si sa formeze o generatie noua de antrenori de indoor cycling.

Clase / Seminarii

Fartleck class

Sambata, 22 Aprilie - 11:30 - 12:30

Fartlek este un cuvânt suedez care înseamnă "joc de viteză" și este genul de antenament carese axeaza, în principal, pe sistemul aerob-anaerob, , cu schimbări bruște în exercițiu. Un antrenament de intensitate unde viteza se modifica, sistemele aerobe și anaerobe sunt sub stres alternativ. Acest lucru schimbă ritmul la o frecvență de ritm cardiac între 65% și 85% din max HR. O clasă care va va provoca forta, rezistenta si capacitatea ta de a ridica viteza brusc. Pregateste-te sa simti bataile inimii, cum iti ard picioarele si respiratia greoaie!

Mountain Class

Duminica, 23 Aprilie - 11:30 - 12:30

O astfel de clasa are drept scop de a construi puterea, rezistența si forta. Există trei forme fundamentale de forta: forta maxima, forța de aderență si forța de aderență rapidă. În această clasă veți trece prin toate aceste forme păstrând ritmul cardiac între 75% și peste 85% din frecvența cardiacă maximă teoretică, prin utilizarea tuturor tehnicilor de grup. O singură urcare cu niciun momentde relaxare, fără șanse de ezitare și  fara timp de a te a da inapoi.