Fitness Scandinavia Blog

La ce ajuta o cura de detoxifiere si cat pot sa slabesc?

Tuesday, 09 January 2018 / Posted by Fitness Scandinavia in: Nutrition

This article is available only in Romanian version
Curele de detox au devenit de cativa ani o moda si nu pot decat sa ma intristez cand aud ca o multime de persoane le considera o optiune excelenta pentru sanatate sau chiar pentru slabire. Nu spun ca nu exista si cateva beneficii, insa obiectivele unei cure de detoxifiere sau chiar si a postului nu sunt cele pe care multi si le propun. Prin urmare, astazi vreau sa va fac o prezentare obiectiva a avantajelor si dezavantajelor unei cure de detoxifiere.
Read more

14 Trucuri pentru un Stil de Viata mai Sanatos

Friday, 05 January 2018 / Posted by Fitness Scandinavia in: Healthy Lifestyle

This article is available only in Romanian version
Imbunatatirea starii de sanatate si slabirea nu trebuie sa reprezinte o corvoada si nici nu trebuie sa reprezinte o sursa de stres. De multe ori chiar si cele mai mici schimbari insumate pot avea un impact pozitiv semnificativ asupra calitatii vietii. Una cate una, vom vedea impreuna ce putem face pentru a fi mai sanatosi si poate chiar a da cateva kilograme jos cu usurinta.
Read more

Slabeste sanatos cu mersul pe banda

Friday, 29 December 2017 / Posted by Fitness Scandinavia in: Healthy Lifestyle

This article is available only in Romanian version
Nu oricarei persoane ii place sa faca exercitii cardio. Ba uneori nici macar celor care fac numai cardio nu le place atat de mult si ajung sa priveasca antrenamentele ca pe o corvoada. Iar daca forma cea mai des aleasa o reprezinta mersul pe banda, atunci blazarea si lipsa de motivatie se vor instala cat se poate de rapid. Banda de alergare este probabil cel mai uzitat echipament de fitness si uneori se face chiar coada de asteptare la eliberare. Asa ca m-am gandit sa vorbim astazi putin despre avantajele si dezavantajele antrenamentelor cardio pe banda.

Read more

De ce nu cresc in masa musculara?

Monday, 18 December 2017 / Posted by Fitness Scandinavia in: PT Journal

This article is available only in Romanian version
Toti ne dorim sa avem un organism sanatos si un corp armonios. Din acest motiv, foarte multi dintre noi isi aduna motivatia si decid sa mearga la sala. Cand nu ai prea multe notiuni, lucrurile par destul de simple, mananci cat de cat sanatos, ridici si impingi greutatile si rezultatele vin de la sine... Ei bine, lucrurile nu sunt atat de simple si o mare parte a celor care incep sa faca sport renunta pe parcurs din cauza lipsei rezultatelor. Asadar astazi discutam despre motivele pentru care nu reusim sa punem masa musculara. Care sunt greselile pe care le facem la sala si in afara ei, care nu ne permit sa ne atingem obiectivele.
Read more

Ce suplimente energizante sa luam inainte de sala?

Tuesday, 21 November 2017 / Posted by Fitness Scandinavia in: Training

This article is available only in Romanian version
Ai deja motivatia de a merge la sala, dar parca uneori nu simti ca ai suficienta energie pentru finalizarea unui antrenament complet. Alimentatia corecta iti va oferi baza pentru o viata implinita de sportiv, insa nu ea reprezinta numai una dintre partile acestui puzzle. Oricat de sanatos ai manca, alimentele nu iti vor pregati sistemul nervos central suficient, nu iti creste nivelul oxidului nitric si nici nu vor determina contractia mai puternica a fibrelor musculare. Aici intervin suplimentele pentru energie, despre care vom discuta astazi.
Read more

Cele mai recomandate alimente inainte de si dupa antrenament

Thursday, 09 November 2017 / Posted by Fitness Scandinavia in: Training

This article is available only in Romanian version
Vrei sa cresti in masa musculara sau vrei sa slabesti si sa te definesti? Daca esti pasionat de fitness, probabil ca stii deja ca alimentatia este determinanta in ecuatia pentru obtinerea unui corp armonios. Ce mancam este aproape la fel de important ca si cat mancam, asa ca am decis ca astazi vom discuta despre ce sa mananci inainte si dupa antrenament pentru obtinerea celor mai bune si rapide rezultate.
Dupa cum am mai mentionat si in articole anterioare, este important sa tinem cont si de macronutrientii consumati, nu numai pe caloriile zilnice, astfel ca in functie de obiectiv, vom seta anumite rapoarte intre substantele nutritive. In egala masura, vom lua in considerare si impartirea acestora in functie de antrenament.
Read more